Tuesday 26 September 2017

ULANG TAHUN NUHA YANG KE - 4 = 24.9.2017 (BHGN 2)

Menu utama ialah nasi putih dan lauk-pauk yang ditempah kat kawan adik aku. Orang yang selalu kita orang tempah tu tak dapat nak buat dan kebetulan kawan adik aku pun buat katering, senanglah sikit kan. Tempah kat dia sahaja.

KUBIS GORENG...ANGAH MASAK

DALCA

AYAM MASAK MERAH

NASI PUTIH

Lepas makan tu, adik aku buat pertandingan Menari Lagu Baby Shark Doo Doo Doo.

Persembahan Pertama Yang Terlebih Buat @ Gedik








 Persembahan Kedua Yang Sebenarnya Tak Nak Buat







  Persembahan Ketiga Yang Buat Sajalah!




 




 Istimewa dari Nuha






Lagi dari Nuha


















 Gambar aku memang tak ada kali ni sebab sibuk buat kerja dan malas nak tukar baju walhal dah siap gosok tudung bagai dan kebetulan masa dia orang sibuk ambik gambar tu aku nak solat. Tak kan dia orang nak tunggu aku. Lagipun petang tu Along nak balik dah.

No comments: