Friday 2 June 2017

SUMBANGAN HARI RAYA - 24.5.2017

Dugaan sebelum Ramadan bila mana suis bilik utama (bilik mak) terbakar. Dulu pun pernah kena sekali kat bahagian ruang tamu. Nasib baik lah tak ada lintar pintas yang boleh jadi lebih berbahaya.


Bertempat di  Dewan Orang Ramai berhadapan dengan Blok E13, lepas Maghrib diadakan Majlis Penyampaian Bantuan DJ Prihatin 3.0 tapi baharu kali pertama mak aku dapat walaupun dorang dah buat 3.0 (tiga kali).



BUDAK KECIL NI DAH BOSAN DAN NAK BALIK. TADI SIBUK SANGAT NAK IKUT LEPAS TU NAK BALIK PULA. AKU DAH LAH COP TEMPAT UNTUK MAK AKU DENGAN NURUL.
MAK AKU BOLEH PULA TAK BAWA KAD PENGENALAN, NURUL KENA PATAH BALIK AMBIL DAN BOLEH TAHAN JAUH JUGA.


MAKANAN DISEDIAKAN TAPI SEBAB AKU BAHARU MAKAN TAK ADALAH NAK MAKAN PUN CUMA MINUM AIR SIRAP JE.

NOMBOR NI KENA PAKAI UNTUK SEMUA PENERIMA BANTUAN


 

Ceramah ni memang best dan ada unsur-unsur lawak juga. Kenalah ada lawak sikit kan nanti mengantuk pula. Sudahlah buat majlis malam, orang pula baharu lepas makan memang mengantuk lah kalau ceramahnya lesu.

SESI PEMBERIAN BANTUAN DIMULAKAN UNTUK KAUM WANITA

MAK TENGAH BERATUR








 Sumbangan dari Yayasan Al-Bukhari pula di hari yang lain. Dan bantuan ni melalui adik tiri kepada arwah abah, Mak Cik Sarimah.



No comments: