Thursday 29 June 2017

RAYA ORANG vs RAYA AKU




Peringatan mesra dari Abg Burn dalam Grup WhatsApp jabatan





Pagi-pagi lagi dah ada yang post gambar raya. Aku yang tengok ni....tu belum lagi gambar baraya sakan di Facebook. Dari rumah ke rumah, dari kampung ke kampung, dari negeri ke negeri...seronok tengok sahajalah :(

Ni kawan-kawan sekolah rendah



NI FATIN ERPGI BERAYA DI RUMAH PENGANTIN BAHARU, MUHSIN
Ni pulak dalan Grup JPB
GAMBAR DARI CC DI MALAM RAYA
PN.ROHANA

HAFIZ@ PET & FAMILI

CC LAGI TAPI NI DI PAGI RAYA PULA

ABG KEROL
ABG ACAD
NI PULA DARI PN.IRA & EN.ZAZLI BAGINDA, GURU TEATER & PENDETA HOLOM & FAMILI
NI BINTANG SYURGA  PN.IRA & SUAMI
Ni gambar Along, kakak aku yang datang beraya di rumah
BELAKANG DARI KIRI: NUR RASYIQAH (NO.1) & MUHAMMAD DHIYAURRAHMAN ALI (NO.2). DUDUK DARI KIRI: NUR IMAN NASUHA (NO.4), MUHAMMAD WAFIUDDIN ALI (NO.5), ALONG, ABG RASID, NUR DAMIA (NO.6) & MUHAMMAD RUSYDI (NO.3).









DAN


RAYA AKU PULA




























HAHAHAHAHA........................

Dah ambil cuti tiga hari jadinya aku bercuti selama sembilan hari lah jawabnya tapi dok mereput kat rumah menambahkan lagi kebosanan. Nak tengok TV pun tak ada mood sangat tak macam dulu siap berebut-rebut sorang nak tengok cerita tu sorang nak tengok cerita ni. Sudahlah tak ada kampung kan, saudara-mara pun tak ada, kawan-kawan pun pun hampeh. Ingatkan famili aku nak gi mana-mana sebab tahun lepas macam tu, nasib baik masa tu aku memang dah ambil cuti TAPI macam tak ada juga.

Raya keempat aku dah datang kerja. Dapat juga aku kemas kini blog, dapat tengok Running Man, 2 Days 1 Night, Scan beberapa dokumen daripada duduk kat rumah main telefon dan buat kerja rumah yang tak pernah nak habis tu kan. Yang ada aku, Kak Siti, CC, Nad (budak praktikal tu) & Kak Kamariah yang datang sekejap sebab dia lupa bila dia mula kerja....kelakar lah Kak Kamariah ni!
 
Raya ke-4






RAYA KE-5 DI JPB
NAMPAK TAK LENGANGNYA PEJABAT.
NI GAMBAR RAYA AKU TAHUN NI!
Jemputan Ke Rumah Terbuka Kerajaan Negeri Selangor di Padang Perbandaran, Pandan Indah yang tak jauh daripada tempat kerja aku...kalau yang dekat tu jemputlah datang yer!!

No comments: