Sunday 18 June 2017

KLCC - 18.9.2017

Sebenarnya aku nak pergi PTWC dan hajat dihati nak mencari jubah baharu tapi adik dengan kakak aku malas nak pergi jadi tak adalah aku pergi sana. Sudahnya aku ajak dorang pergi KLCC sebab nak redeem voucher yang aku dapat hari tu dan tarikh luputnya hujung bulan ni saja. Nanti dah raya kan takut tak sempat rugi juga kan.

Memang tak singgah tempat lain pun kat KLCC tu...terus pergi I-Setan je. Dulu pergi tak tahu nak beli apa jadi datang kali ni pun sebenarnya masih tak tahu nak beli apa. Dalam pada berjalan-jalan tu nampaklah kasut dan memang nak cari juga kasut baharu. Berlegar-legar lah kita orang kat situ dan memang harganya mak aiii!!! Kalau tak ada voucher ni memang tak adalah aku nak beli kasut kat situ kan. Ramai orang Melayu (tak kira tua dan muda) yang nak beli kasut baharu. Dalam hati aku berkata-kata 'Banyak duit dorang ni, nak beli kasut harga beratus-ratus ringgit'.

Cari punya cari jumpalah kasut yang berkenan di hati jenama Scholl tetapi malangnya kasut (kira sandal lah) tinggal last pairs dan kalau nak tinggal yang display tu sahajalah. Terpaksa cari yang lain dan berjumpa jugalah dengan idaman hati dan kena tambah sikitlah duit. Dah beli kasut memang terus balik dan sementara nak tunggu Abang Ali sampai, aku bawalah Nuha sekejap nak tengok fountain walaupun tak mula lagi persembahan fountain nya tu.

MOOD REPUBLIK DI PWTC
DEKORASI DI LUAR KLCC



















NAK TIDUR KE APA NI? HAHAHA

 
 



PANDUAN
INILAH KASUTNYA!! CANTIK TAK?

No comments: