Saturday 5 July 2014

KLIHF 2014 - PART 3

Kita pose dulu!!!
Rajinnya Kak Sue menerangkan dekat aku tentang produk Safi ni. Aku bukan rajin sangat pun nak pakai pencuci, penyegar, krim siang malam bagai...
Produk-produk Safi
Instagram KLIHF... aku bukan ada Instagram pun



Berangan famous kejap ramai wartawan serbu nak amik gambar

Masa lalu dekat kereta ni nampak macam mahal jer sebab terangkat ke atas pintunya...bila dekat lagi barulah nampak  kereta apa ..
Lamborghini tu... fuyooo!!!
Sesak gila cadbury masa nak balik tu. Selalunya 20 minit (lebih kuranglah) terus jadi 1 jam....sabar je lah kan...

Jubah yang aku beli dari  CintaHawa Couture. Aku seenarnya bukan peminat jubah ..huhuhuhu
Masa pendaftaran masing-masing dapat seorang satu beg ni.
Minyak wangi Arablah!!!
Beli 2 percuma 1 dengan harga RM200 daripada Parfum de Papillon. Wangi baunya dari negara Timur Tengah.
Jubah yang adik aku beli untuk 2 orang anak buah. Raya ni pakai jubahlah ye!!!
Minyak wangi tanpa alkohol...sebotol RM5 jer. Beli kat tempat jual abaya yang cantik-cantik. Satu untuk aku dan satu untuk adik aku.
Penanda buku dan brooch dari kain felt
My sis punya brooch
Hampeh betul..produk Safi tapi bagi plastik pasar malam. Buka RM10@20 yang aku habiskan dekat situ. Sekurang-kurangnya bagilah plastik yang elok sikit melambangkan produk Safi tu sendiri.
Ini semua barangan Safi yang aku borong kecuali ubat gigi. (Yang warna pink dan purple tu dapat percuma. Percumalah sangat!!!)

No comments: