Tuesday 18 December 2012

SMART WONDER WORLD @ MOLLY FANTASY - JAN 2012

MESIN BIG SWEETLAND YANG BAHARU SAMPAI - SANGAT BESAR - ABG WAN DENGAN SAPA KAT SEBELAH TU TENGAH TENGOK MESIN








NI DAH TAK ADA KERJA LAH NI KAN!


























DALAM WONDERS PARK





DULU BAYAR KAT SINI UNTUK SESIAPA YANG MASUK WONDERS PARK - SEKARANG KENA BAYAR DEKAT KAUNTER TOKEN CUMANYA KENA TANGGUNG RISIKO BILA ADA CUSTOMERS YANG TAK NAK BAYAR DAN LARI
Sebab memang ada yang tak nak bayar lepas tu nak lari kelaur dari tempat kita orang. Ada yang pegang Register Form kat tangan tapi terlupa nak bayar. Tak tahulah kalau dia betul-betul terlupa nak bayar. Aku sendiri pernah 'kejar' ibu bapa yang cuba nak mengelat daripada bayar. Ada tu sampai berpuluh ringgit tau. 

Memanglah tu bukan duit aku tapi aku ada rasa tanggungjawab kat tempat kerja aku ni kan dan memang aku perhatikan saja dia orang dan agak-agak dia orang nak blah @ lari, memang aku kejar dan beritahu elok-elok yang dia orang belum bayar lagi. Dah guna perkhidmatan kita orang kenalah bayar kan sebab dalam Wonders Park tu bukan semua budak boleh masuk.  Ada bayaran untuk setiap minit yang dia orang tinggalkan anak-anak kat situ untuk pergi membeli-belah.

Ada juga yang malas nak bayar dan beri duit kat kita orang dah suruh tolong bayarkan. Kita orang terima sahaja dan memang akan ke kaunter token untuk bayarkan.

No comments: