Tuesday 10 April 2012

KEMAS KOTAK - PRODUK-PRODUK LAIN

Jadual aktiviti semasa mengikuti Kem Kesedaran Alam Sekitar (KeKAS) pada 2004

 Lagu Sepuluh Budak Hitam



 Kamus Bergambar. Biarpun dah lunyai tetap ada dalam simpanan aku cuma yang terbaharu sesi mengemas ni aku terlupa dah buang ke masih simpan lagi kamus bergambar nih...



Kad jemputan Jamuan Persatuan Bahasa Melayu yang mana aku jadi Pengerusinya, hahaha dari Setiausaha terus naik pangkat jadi Pengerusi. Walaupun tiada aktiviti tapi duit bulanan kita orang kutip jadi hujung tahun boleh buat jamuan yang agak gempak bagi aku.



Masakan tidak siap ada Majlis Anugerah macam Anugerah Bintang Popular gitu...dalam sampul hijau tu ada jenis Anugerah dan nama pemenang ada ada 2 'bintang' diundang untuk menyampiakn anugerah tersebut. Wah, gempak tak jamuan kita orang! Cuma dua-dua persatuan tidak dapat hadir walaupun telah dimaklumkan lebih awal dan sebagai pengganti kita orang jemput guru tingkatan sahaja iaitu Pn.Maheran merangkap guru Ekonomi kita orang.

Invitation Card for MTE Party 2004...masa tu kan kita orang senior jadi junior kena meraikan kita...
(tahun sebelumnya kita orang yang kena meraikan senior kita orang...macam tradisi tahunanlah...)

Fail Pusat Tuisyen Martin di Jalan Pudu...aku ambil subjek Sejarah (Cikgu K.Siva), Biologi (Cikgu Mohan) dan Fizik (Cikgu Razazu)

Buku Rujukan Bio, Fizik ,Kimia

Buku Rujukan Add Math dan Math Mod...nama yg kita orang panggil...

Subjek yang sangat sukar bagi aku heheee......

SEMPOA...BELI TAPI TAK RETI GUNA
HADIAH PERADUAN DALAM MAJALAH DEWAN SISWA

BEG MASA AKU UMUR 6 TAHUN



DIARI BERKUNCI
KAD KAHWIN ORANG KAYA
EH, NAMA KITA SAMALAH WALAU TAK SERUPA!
JADUAL KERJA DI SWW

KONON NAK BUAT BAJET IKUT PEMBAHAGIAN SAMPUL TAPI MACAM TAK BERJAYA SAJA

TIPS NAK JIMAT BATERI?
PROGRAM DI STADIUM MELAWATI
OPS, DAH NAK PENUH NI!
AMBIK KAU! MACAM-MACAM FOLDER ADA!

KURSUS SPIES

No comments: