Wednesday 23 February 2011

MY BIRTHDAY - KENDURI TAK HABIS LAGI TAU...

Malam tu ada majlis lagi dah macam orang kawen pula, siang kenduri malam resepsi huahahaha mungkin tak lama lagi kot...lagi haaahaaahaaa.....tak kan nak potong kek lepas kenduri tu kan udahlah penat...sebab kita orang kena kemas balik semua tu...bukan ada sedara ke kawan2 yang tolong.

aku dengan si kecik, Nurul Jannah...sapa yg lagi comel hikhik!!

Adik, Iqa dan Nurul


Aku dengan Mohd saja nak menyibuk kat belakang tu....


Mak dengan cucu-cucunya....

hai...besday girl kena bawa kek sendiri


Angah, adik dan aku...

Wajah-wajah ceria yg tak sabar nak makan kek sebenarnya....
(yg besar tu tak termasuklah kan)



mentang2 ada dua kamera dah tak tahu nak pandang mana....
apalah yang tak kena tu...
















acara kemuncak nak bermula....

bercahaya dan bersinar2 pula kek ni. Ada 2 lilin besar enam lilin kecil maknanya...?

aku dan kek dan lilin dan selendang...pisau mana?

satu...dua...tiga tiup

nampak benor aku ni kidal kan....kurniaan Allah s.w.t kena bersyukur

rupa keknya yg aku pilih sendiri di kedai yg sama saban tahun...

layer kek perasa kopi tapi kek dia jenis yg kering sikit....

nak rasa ke....ambil ni sepotong....

meh aku rasa sikit sedap ke tidak....

hahaha.....masing2 buat muka

abah ngan Along tak de coz sorang tido sebab penat giler dan sorang anaknya demam

selendang panjang ni (aku lupalah org pngggil apa) hadiah dr teman aku Hidayah masa besday 2010




Inilah dia sebiji kek utk Norrehan Hj.Mohd Noordin pada tahun 2011....harap2 akan lebih maju dalam bidang yg diceburi, bidang yg diminati dan kehidupan yang diharapkan dengan lebih baik dan matang....serta ceria dan gembira bersama keluarga, kawan-kawan dan yang ter.... Tak de maknanye yang tersayang yer...(buat masa inilah...esok lusa siapa yg tahu...kuasa yg Maha Esa)

No comments: