Friday 11 February 2011

KENAPA SAYA SUKA MEREKA?

Dulu ada iklan Kenapa Saya Suka Rumah Saya? kan...tapi aku ubah sikit jadi seperti di atas. Dan kenapa? Sebab....

1.Cantik - semestinya mereka yg cantik jadi pilihan hati




2.Berjaya - sesuaikan diri dalam kelompok yang mereka hadiri tak kira di peringkat bawahan mahupun atas...(ni pd apa yg aku tgklah...)




3.Pakaian - baju dia orang cantik2 belaka...mcm sesuai sangat -sangat bila tgk
dorang pakai contohnya mcm kat bawah ni...

4.Bergaya - dr atas sampai ke bawah sedondon, seacuan, sepadan je aku tengok..

5. Pintar - hampir kesemuanya berpendidikan tinggi dan seorang wanita yang
berkerjaya sebelum ini.

6. Personaliti menarik - kerana dia orang sentiasa menjadi tumpuan dunia


7. Senyuman - kebanyakan gambar2 yang ada di internet ni...berwajah manis
dan tersenyum lebar...

Kesimpulannya: Kenapa Saya Suka Mereka? Sebab saya sukalah...ha..ha..ha..ha. Siapa mereka ni?....

No comments: