Monday 21 February 2011

MY BIRTHDAY - HARI KENDURI

Kenduri ni dibuat pada 16 Jan, Sabtu jadi bolehlah aku ambil cuti keje part time. Terima kasih kepada ahli keluarga aku yg banyak membantu sebab aku tak bnyk tolong pun...Jawapan klise keje dan keje walaupun hakikatnya memang aku keje. Aku cuma beritahu nak lauk apa, bila, nak jemput siapa, bla...bla....
Sebab ni kenduri aku kan so aku nak buat sesuatu dengan terbaik dan perfect..tapi aku bukan kuku besi yek...benda ni setahun sekali sahaja yg akan dikenang sepanjang hayat aku so pepaham ajelah. I'm perfectionist tau...hehe semuanya berjalan dengan lancar dan aku buat kenduri dalam rumah. Panggil orang lelaki jer baca doa dan beberapa org kawan aku.





Amin ya rabbal alamin....
Semoga doa yg dipohon diperkenan oleh-Nya
Hidangan yg penuh satu dulang
(terselit gbr kari daging yg tak sempat nak snap secara persendirian)

Tambah...jangan segan lauk banyak lagi...

Memantau apa lagi yg tak cukup.....tetamu harus dimuliakan...kan
Suasana ketika makan...semua sedang menikmati kelazatan lauk-pauk yg ada
Tetamu akhir yg sedang menjamu selera

Keadaan dapur yg bersepah



Terima kasih kerana datang

Pelukan mesra seorang sahabat

No comments: