Friday 3 December 2010

SHOPPING SAKAN

Pada 1 dan 2 Dis yg lepas telah berlangsung Hari J-Card di Jusco Taman Maluri. Sebab aku dah lam tak kuar beli barang keperluan dan kehendak diri jadi aku pun buat satu senarai apa yang aku nak beli.

Banyak juga yg masuk dlm list aku kali...Bayangkan kita orang sampai 9.30 pg (Jusco baharu dibuka) hingga pukul 5.30 baharu sampai rumah. Itupun aku kena siap2 nak gi Jusco balik.(hehehe....pagi gi buang di situ petang gi cari duit balik kat situ). Berkeping-keping not aku melayang..dan kat bawah ni barangan yg aku beli pada hari pertama.

Jom tengok...

Ni dah campur barang mak, angah dan aku...

Eh, ada lagilah kat sini!
(padahal aku yg angkat brg2 ni!)
HARI PERTAMA (1 DIS 2010)
Handbag Sembonia less 50%
(time bayar tiga empat keping not RM50 gak yg kuar)
Kasut Amsdex less 50% gak dari RM89.90
(kasut lama dah koyak-rabak hancusss....)


Ni nak pakai kat rumah sebab yg ada kat umah tu aku dah pindahkan kat opis ni flat price tak ada less pun...


Sandal Cleef lass 70%
(berebut orang dok pilih padanlah aku dgn kakak aku tgk berkerumun semacam jer...tapi bnyk yg dah tak ada saiz...ni pun ok gak nak pakai gi jenjalan ke...koje ker ke kan...)

T-shirt utk aku jenama Cheetah dan amenda ntah (lupalah pulak!)
(jarang beli tapi sekali sambar sampai 4 terus...yg hujung sebelah kiri tu ada less 10% dan jarang dorang wat less-kata akak promoter tu ler...)

Utk mak aku...cuma kale je lain (asalnya mak aku nak pilih kaler pink gak. Mane boleh dah dua baju kita orang same corak dan warna...yg ni pun nak gak...no, no, no....)-aku belanje huhuhu
HARI KEDUA (2 DIS 2010)
Sticky note (utk kegunaan pejabat jer)
Stoking Crocodile yg agak tebal gak (flat price)
(nak pakai dekat umah jer sebab aku kan orang Eskimo malam2 tido siap pakai sweater, stoking, selimut segala walhal orang lain dok bilik air-cond pun rasa panas lagi...)

Kertas warna kategori pastel lembut jer kan..kan...less 10%

Ni yg deep colour plak..samelah 10%

Yang penting ada kaler pepel ya...wajib ada dan ini utk jurnal peribadi aku.
Gambar2 pun dah cari, cuma sempat taip suku jer. Aku nak buat jurnal yg mengisahkan aku sejak kecil lagi sampailah dah umur sweet 25 ni dan always sweet kan kawan2...ahaks!!!
J-Card ni dorang buat setahun dua kali awal dan hujung tahun jer...jadi masa inilah nak beli dengan harga yg murah walaupun tak adelah murah sesangat kan...
Okey sampai jumpa lagi....
p/s:makin ramai kengkawan aku yg sebarkan khabar nak dirikan masjid nih...tahniah le pada korang2....

No comments: