Wednesday 15 December 2010

CERPEN : CAHAYA NATAL

Ni cerpen terbaharu yg aku sebutkan dlm entri yg lepas. Sempena sambutan Krismas tak lama lagi...sesungguhnya buat cerpen menguji sedikit kewibawaan aku...bukan apa sebab masa yg diberikan terlalu suntuk Isnin bg tau pg Jumaat tu nak. Aku pun tak tau nak buat tema apa walapun berkisarkan Krismas.
Nak pilih nama watak tu pun masalah gak...hehehe tapi akhirnya aku gunakan juga nama yang agak dekat dlm kehidupan aku buat masa ni. Nama yg sering disebut sebab bnyk sgt tengok tv kan...tak semualah ada yg aku saja nak letak nama tu...
Apa2 pun aku berjaya juga siapkan dalam masa tak sampai dua hari kerana pg Rabu tu aku dah emelkan pada wartawan tu...harap2 dapat menarik minat pembaca di luar sana dan pada korang kalau dah baca ke, terbaca ke, nak baca ke tak kisahlah, komenlah kalau bagus ke sebaliknya ke...kat sini yek....Nak gak tau pendapat orang lain kan...kan...kan...

keluaran 15-31 Dis-sukenya sebab kaler pepel....!!!

jarang guna nama pena sebab nanti tak caya huhuhu...

cantik gak sesuai dgn citer ni...

nak tau kenalah baca...
p/s: The Giant Baby tak kuar2 lagi nih....excited dah tahap gaban tapi kenalah sabaaaaaaaaaaaaaaaarrrr......

No comments: