Saturday 19 February 2022

CERAMAH RAMADAN 2021: BERSAMA PU AZMAN (BGHN 3) & PROF. MADYA DR. SH. HAYATI







































PU Azman nak cpat sebab ada program kat tempa lain tapi aku minta tolong dekat Karim (KAP) untk tolong ambilkan gambar kita orang. Kak Yam pada mulanya segan nak ambil gambar tapi aku tak kira, aku nak juga ambil gambar dengan PU Azman. 

Dapat bergambar sekali okeylah, kalau lepas ni beliau datang lagi ke MPAJ untuk bagi ceramah tak payahlah nak ambil gambar lagi sebab dah ada. Kalau ada yang nak ambil gambar bolehlah tumpang sekali nanti. Janji ada gambar sekali dengan mana-mana penceramah yang datang (biasanya penceramah selebriti). Kan? Betul tak?

Macam hari tu, aku lewat dapat tahu yang nama aku naik untuk kena ceramah kat Auditorium (KHP lambat e-melkan kot) tapi aku pergilah juga dengan Kak Tim (pengganti Kak Rin) dan bila sampai sana penceramahnya, Prof. Madya Dr. Sharifah Hayati dan beliau pernah datang ke MPAJ dan aku dapat bergambar berdua dengan beliau (Kak Faizah yang tolong ambilkan gambar masa tu). Jadinya untuk ceramah kali ni tak adalah aku sibuk nak bergambar dengan beliau kan!

PADA JUN 2013

No comments: