Wednesday 23 February 2022

MR.A - KELUAR DATING + MAKAN + JALAN-JALAN MALAM JER! - KEDAI PAKISTAN & MELAWATI MALL

30.1.2022 - AHAD
9.18 MALAM - MR.A TAK DATANG LAGI...NAK GI MAKAN JE PUN SEBAB DAH MALAM DAN LAGI PUN ESOK KERJA KAN!






1.2.2022 - SELASA




6.2.2022 - AHAD

KELUAR MALAM LAGI - BILA MR.A NAK BAWA AKU PERGI JALAN NI?


MAKAN DI KEDAI PAKISTAN YANG MULA-MULA MR.A BAWA AKU (MASA PERTAMA KALI JUMPA KAT KLCC TU). KITA ORANG MAKAN ROTI NAN DAN KEBAB KE APA ENTAH. DIA MINUM STRAWBERRY LASSI DAN DIA ADA TANYA AKU NAK MINUM JUGA TAK? AKU MINUM AIR MINERAL SAHAJA DAN LEPAS MAKAN DIA TANYA NAK MINUM TEH PANAS TAK? OK LAH BOLEH LAH MINUM KAN...






14.2.2022 - ISNIN

Mr.A ambil aku daripada tempat kerja dan dia tunggu kat tempat biasa. Kita orang pergi Melawati Mall sebab katanya dia nak belikan aku hadiah hari lahir tapi masalahnya tak ada satu kedai emas pun kat sana. Aku pula tak biasa pergi sana dan macam tak ada orang sahaja mall tu. 

Tak tahu nak pergi mana, nak pusing-pusing pun tak ada benda yang aku nak beli dan aku ajak Mr.A pergi Aeon Maluri dia dia pun ok sahaja. Dalam perjalanan nak ke sana hujan lebat pula dan waktu sesak sebab orang dah balik kerja kan. Sudahlah kereta Mr.A tak ada 'aircond' dan buka tingkap, habislah kena tempias hujan tu. Basah jugalah baju aku dan aku suruh Mr.A tutup sikit tingkap aku dan dia ikutkan je lah walaupun dia kata tingkap tu kena buka sikit. 

Boleh je buka sikit dan kuranglah tempias tu nanti. Aku pun tak ingat nak Google dulu pasal Melawati Mall tu, kalau tidak aku suruh dia terus ke Aeon Maluri sahaja. Tak payah nak redah 'jammed' dan hujan lebat pula tu!

Sampai sana dekat parkir hujan dah berhenti tapi akhirnya kita orang tak jadi beli pun dan tak masuk ke dalam pusat beli belah tu sebab kita orang terus balik. Adalah hal yang terjadi sampai kita orang tak jadi nak beli apa-apa kat situ.


MR.A YANG AJAK BERGAMBAR DEKAT SINI - PORT TAK CANTIK PUN...HIHI






Lepas ke Aeon tu kita orang ke kedai Pakistan satu lagi untuk makan dan menu yang sama juga.


MENU YANG SAMA JUGA...SEBAB ITU JE YANG ADA KAN!





No comments: