Saturday 11 December 2021

MR.A - 6.12.2022 - MAKAN SHAWARMA DI PANDAN INDAH

6.12.2021 - AHAD

Mr.A ajak aku pergi makan malam tu. Semalam dah keluar sekejap hari ni keluar sekejap lagi kira satu hari lah. Sebab Mr.A ni bukan kerja macam aku ikut waktu pejabat dan hujung minggu cuti. Waktu kerja dia tidak menentu, kadang pagi kadang petang dan kadang tengah malam membawa ke Subuh.

Bila dia tanya nak makan kat mana, aku pun tak tahu sebab jarang keluar makan kan. Jadi dia ajak aku makan dekat restoran di Pandan Indah dan tak jauh daripada tempat kerja aku. Aku okey je lah sebab tak tahu nak makan apa kan. Sudahnya pergi makan shawarma kat kedai mamak yang dia dulu pernah makan masa tinggal di kawasan sini.


KONGSI BERDUA TAU SEPIRING SHAWARMA NI SEBAB AKU PUN BUKAN MAKAN BANYAK PUN KAN!








ADA ORANG JUAL KISMIS MR.A BELI RM12 SEBOTOL KALAU TAK SALAH AKU DAN KACANG BEPANG TU DIA SUKA MAKAN KATANYA.

No comments: