Thursday 4 November 2021

PUTRAJAYA - 31.10.2021 - HASIL BORONGAN (SOGO, MYTOWN, PANDA EYES & KOREAN BRACELET)

Terjumpa pula blaus ang ada saiz aku - macam corak paramesium...hahaha

Lain sikit lah daripada blaus yang aku ada

Ni masa aku VC Mr.A - memang selalu pakai tudung ni sampai dia pernah tegur kenapa asyik pakai tudung ni saja...aku cakaplah bukan kotor pun lagi pun pakai sekejap je...lepas tu dia senyum dan gelak je....hihihi



Beg tangan baharu aku



Beg sling terbaharu aku - sebab yang ada dah lama tak pakai dan tali dia dah rosak sebab tu aku beli ng baharu

Baju untuk anak bos aku yang bakal lahir nanti - sebab tak tahu jantina lelaki ke perempuan, jadinya aku beli warna yang selamat. 
 
Beli warna ungu (warna kesukaan aku) dan hijau


Seperti biasa beli dekat Panda Eyes

Dapat gelang percuma masa Nurul beli gelang Korea tu - yang kiri tu aku yang punya dan yang kanan Nuha punya.



Cantik tak aku pakai?


No comments: