Sunday 7 November 2021

7.11.2021 - SOPOONG & MYTOWN (BHGN 1)

Aku pergi makan makanan Korea dengan Adik dan Nurul di MyTown.
















Menu Nurul


Menu Aku





Lepas makan singgah ke kedai Korea yang Nurul selalu beli gelang dan cincin tu sebab aku ada tenpah rantai kunci ikut warna dan nama yang aku nak. Aku pilih warna ungu dan putih dan letak nama Ryhanz. Sebelum ni ada rantai kunci yang sama (sedia ada kat situ) tapi nama kumpulan popular Korea, EXO. Nurul yang tolong tempahkan kat IG dia orang. Beapa belas ringgit aku tak ingat pula dan setiap huruf tu pun dia orang kenakan bayaran juga.

Masa Adik tengah tengok-tengok tu dan Nurul borak dengan dua perempuan Korea tu (Nurul boleh lah cakap Korea sekarang ni!) aku pun tengok-tengok juga. Ingat nak beli rantai untuk gantung 'mask' tu tapi hati berbelah bahagi. Setiap kali datang aku memang akan usyar benda tu tapi tak beli-beli pun...hahaha tapi akhirnya aku beli juga.


Cantik-cantik kan!!!

Saja cuba - comel kan!

Sekarang kan tengah popular pasal drama Korea, Squid Game


Bergambar dengan penjual - 3 orang adik beradik Korea yang sedang belajar di sini








No comments: