Wednesday 13 October 2021

10.10.2021 - PUTRAJAYA (BHGN 3) - VAKSIN & HANDSOCKS & PARI & MUAZ

Lepas Nurul vaksin dan beli sarung tangan tu, singgah Pari dan Muaz di KL. Aku ikut je lah dah dia orang nak gi sana kan!

Cantik tapi tak ada saiz yang besar sikit! Sikit je lagi baharulah selesa aku pakai.



Ni pun sama...labuh kain semua dah ok tapi kena besar sikit je lagi!








Nasi ganja ke apa entah - perut dah lapar aku makan je lah janji perut kenyang...hihihi


Nasi aku, Nurul tak nak makan sebab tak suka kedai tu dan yang lain makan yang goreng-goreng saja

Handsocks yang kiri sekali tu Nurul yang punya dan yang lain tu aku punyalah!

Yang warna kelabu tu dah lama aku cari tapi bila pakai ketatlah pula. Biasa memang pakai saiz M/L tapi yang ni semua agak ketat. Aku dah WA dengan penjual (bhgn opis aku rasa) dan beritahu nak tukar dan dia cakap boleh nanti datang balik ke pop up store tu cuma minggu berikutnya dia orang tak ada kena tunggu minggu lain lah. Aku pun bukan nak pergi minggu depan, kena tunggu vaksin kedua Nurul baharulah aku pergi.


Belikan untuk Adik - bidang 60'. Mana pernah tak beli apa-apa untuk dia. Dia beli untuk aku dan sebaliknya.

Beli dekat Pari skirt yang bercorak

Buat tambah skirt yang sedia ada lagipun aku banyak blaus bercorak

Kat Pari juga - macam tak ada tudung warna ni tapi nak beli juga

Ni beli kat Muaz

Ni beli lepas tengok kat IG - benda ni RM10 sahaja dan termasuk pos jadi RM20!!!



Talam dua muka kan! Kejap ok kejap tak - kejap senyum dan kejap marah.

No comments: