Wednesday 22 September 2021

SWAFOTO - SEPTEMBER 2021 (BHGN 2)








Dia ada perlawanan kriket dan pagi-pagi buta dan suruh aku berswafoto - dengan tak pakai bedak dan gincu langsung dan tutup kepala pakai baju sejuk sahaja. Natural beauty gitu!!! Hahaha!!!


















Aku dan Nuha

22.9.2021





Tumpang bilik bos untuk bergambar sekejap!


Aku bagi gambar ni dekat dia biar dia tengok aku ni comel orangnya. Jangan ingat aku ni kurus sebab selalu hantar gambar muka je kan! Aku bagi gambar separuh badan, mana tahu lepas ni dah serik nak bermesej dengan aku kan! Ni baju baharu sebab ada mesyuarat,,,hahaha!




Malam baharu habis mesyuarat. Itu pun YDP cepatkan sampai aku dah tak sempat nak duduk. Belum sempat nak duduk YDP dah ok jadinya kelam kabut aku nak gi dapatkan tandatangan YDP dan AJK yang lain. Kita orang solat Asar pun dekat hujung-hujung waktu

No comments: