Sunday 23 February 2020

SAMBUNGAN PROGRAM KEBUN KOMUNITI MPAJ (JAN - FEB 2020) - BHGN 2 & GAMES

Banyak sangat gambar, dah berterabur...tapi sinya sama pasal kebun komuniti juga. Kira halal lah yer...

Ucapan daripada Tuan Setiausaha




Tanam, jangan tak tanam.


Kita orang dah lah tak tahu, pakai baju kurung berkebun tau!

Semoga berhasil tanaman kita 


Geng JPB



















Cantik kan aku bungkus bayam ni....

Masak betul-betul tak reti, main game masak-masak menang kau! Gitu!!!  - Games Cooking Joy dan memang joy sangatlah aku main games ni... :P

Main games Bookworm Classic pula. Aku memang suka main buat perkataan Bahasa Inggeris ni walaupun tak berapa pandai nak cakap BI kan. Dulu masa kerja kat SWW @ Molly Fantasy aku suka main games Word Dojo dan hampir semua nama aku untuk 10 nama dengan markah tertinggi....

Tempat lama lagi dikenang...kebetulan ternampak

No comments: