Thursday 2 January 2020

JUALAN GUDANG UTUSAN - 22.12.2019 (BHGN 3)

Ada rak yang dah kosong!!! Oh, tidak!







Ni ramai yang wujud di tempat kerja aku!!!

Buku cerita Bahasa Inggeris - kena cari sendiri kalau nak cari siri yang sama.

Siri rakyat macam ni memang aku suka baca....

Buku kisah Bapa Pembangunan

Nak cari buku lain kenalah letak buku yang dah pilih kat tepi dulu...penat tangan aku nak pegang.



Buku berkaitan pekerjaan. Untuk sekolah sesuai lah kot.




Macam-macam pekerjaan ada.



Buku Pak Lah yang menengahkan Islam Hadhari.

Bekas pengarang Utusan Melayu


Dalam sekelip mata buku ni dah tinggal berapa buah sahaja! Nasib baik sempat jadi yang terawal.


AKu dah ada buku ni - memang best!

Untuk pasangan suami isteri



Hah, sejarah bahasa kita! Rugi tak beli. Bukunya pun tak tebal sangat!


Bayangkan kalau kita bercakap dengan bahasa Sanskrit macam ni...terbelit lidah tau!


Batu Bersurat

Mana jenis tangan berseni tu bolehlah beli buku ni.


Aneka buku resipi dan kraftangan




Aku tak beli pun buku-buku macam ni, sekadar ambil gambar saja...huhuhu



Kek cawan - sedapnya!

No comments: