Thursday 19 December 2019

TESCO AMPANG - 17.11.2019

Aku, Adik, Mak dan Nuha ke Tesco Ampang nak beli barang dapur dan ini kali pertama aku membeli barang dapur dengan mak dan Adik dengan semua perbelanjaan aku yang tanggung.










APA-APA PUN KITA KENA BERGAMBAR DULU YER!!!


BANDUNG BERSODA TU AKU PUNYA, ABC TAK NAK SUSU  MAK YANG NAK DAN TEH AIS NUHA PUNYA DAN ADIK NAK AIS KOSONG SAJA





K
Kita orang makan dekat Restoran Santai dan aku belanja dia orang makan ikan siakap masam manis dan kebetulan aku pun teringin nak makan.


AKU DAN MAK TENGAH BERATUR NAK POTONG AYAM

ADIK JAGA NUHA










BALIK TU SINGGAH KAT KEDAI YANG JUAL BANYAK BAJU-BAJU (BIASA TENGOK KAN!) DAN BELIKAN NUHA SEPASANG BAJU 

BUKAN SEBAB AKU SUKA WARNA UNGU YER - NI SAHAJA SAIZ BESAR YANG ADA SEBAB BOLEH TAHAN LAMA KALAU AMBIL YANG BESAR SEDIKIT


No comments: