Friday 27 December 2019

NORWAY/SARUNG TANGAN/COKLAT LANGKAWI/TAMAN NEGARA

NORWAY
Kak Ina, CC JPB bercuti ke Norway dan dapat tengok aurora! Bestnya kalau dapat pergi sana kan! Bila dapat tahu Kak Ina ke sana terus aku Google apa cenderamata yang memang hanya ada di Norway sahaja sebab hajat di hati nak belikan untuk Adik aku satu (kalau harga tak mahal sangatlah!) sempena ulang tahun kelahiran dia pada Mac 2020 nanti.




CARI PUNYA CARI KU MINTA KAK INA BELIKAN INI

DAN INI TAPI SAYANGNYA HARGANYA MAHAL BILA DITUKARKAN DENGAN NILAI RM
SUDAHNYA AKU BELI NI SAHAJA UNTUK DIRI SENDIRI SEBAB NAK KE SANA MEMANG TAK AKAN KESAMPAIAN KOT.




BUATAN NORWAY - TERIMA KASIH KAK INA SBAB SUDI NAK BELIKAN UNTUK AKU
###################################################################

SARUNG TANGAN

Tengok dekat Facebook cantik juga sarung tangan ni ada pelbagai warna dan banyak komen positif daripada para pembeli.








COKLAT LANGKAWI








**************************************************************************
28.10.2019 - TAMAN NEGARA

Bahagian Ukur Bahan nak buat program 'Team Building' di Taman Negara dan kebetulan aku baharu berpindah masuk ke sini. Aku memang teringin sangat nak pergi ke sana dan dalam keluarga aku takada yang berminat dengan tempat macam tu. CUma disebabkan masalah mata aku dan hal mistik yang berlaku di rumah menyebabkan aku berbelah bahagi sama ada nak pergi atau tidak.

Dulu masa masa masuk wad, doktor ada tanya sama ada aku ada pergi ke kawasan sungai, air terjun, mandi kolam dan sebagainya. Trauma jadinya. Akhirnya aku tak jadi ikut dan tak pergi pun. Tak apalah daripada apa-apa nanti kan!

TENTATIF PROGRAM DI TAMAN NEGARA




AKU DAPAT BAJU NI SEBAB KALAU ADA PROGRAM LAIN NANTI BOLEH PAKAI, BIAR SERAGAM












No comments: