Wednesday 25 December 2019

JUALAN GUDANG UTUSAN - 22.12.2019 (BHGN 1)

Tak sabar nak pergi borong buku. Aku, Adik dan Iman sahaja yang pergi.






Kat luar gudang dan memanggil-manggil bila tengok harga buku, novel, majalah dan bahan bacaan lain.


Terus rambang mata tengok taburan buku-buku yang melambak di sana sini.



Sebelum tangan tu penuh, baik kita berswafoto dulu...


Macam nak beli semua je.




Untunglah yang dapat lebih awal sebab banyak pilihan.


Majalah Harmoni yang dulunya aku akan beli setiap bulan.


Dia orang dah ke sana, aku kat sini tak habis tengok lagi...

Gudang buku a.k.a macam IKEA dah aku tengok!













Longgokan buku-buku












Dulu aku beli 2x sebulan dah tak pernah ketinggalan satu edisi pun tapi sebab ruang yang tak ada kat rumah tu, aku terpaksa hentikan pembelian sehingga edisi ke-250 sahaja. Banyak cerpen dan beberapa buah puisi aku yang pernah tersiar di dalam majalah ni.

No comments: