Friday 19 January 2018

MELAKA - 10.1.2018 & KEMAS BILIK FAIL - 13.1.2018

Terpaksa pergi Melaka  dan terpaka aku EL. Perubatan alternatif. Nak ke tak kena buat juga kan kalau tidak lagi teruk jadinya.

 Lepas dah selesai pergi kedai-kedai di hadapan Muzium tu.

MAK BELI UNTUK ADIK
AKU PUN BELI SATU SEBAB CANTIK WARNANYA
NURUL DAN NUHA PUN BORONG YANG BESAR & KECIL
 

UNTUK ADIK SATU DAN UNTUK NUHA SATU. NURUL DAH BELI TEMPOH HARI MASA DIA ORANG KE HOTEL HATTEN
 


DODOL TU MAK YANG TERINGIN NAK MAKAN...ASAM JAWA TU AKU PUNYA
SOS = MAK & PETIS = AKU
BAJU NURUL  = UNGU & BAJU IMAN = BIRU
DUA-DUA NI AKU YANG PUNYA. CORAK BUNGA PULA KALI NI
BLAUS NI AKU PUNYA SEBAB HARI TU TENGOK ANGAH BELI NAMPAK CANTIK PULA
 


KEMAS BILIK FAIL TINGKAT 6 - 13.1.2018

Pn. Zu nak belek satu demi satu fail yang ada dekat Tingkat 6 tu dan susun ikut tahun. Mana yang perlu dan tak sebab masa kemas bilik ni dulu tak ada nak tengok sangat pun. Agak-agak tak nak buang (lupus) sedangkan mungkin ada maklumat penting kat situ kan. 

Jadinya Pn.Zu nak tengok betul-betul sebelum dibuang dan lupuskan fail-fail tersebut. Nama aku tak ada tapi aku datang sebab nak cari surat warta tahun 2012. Dah lama kan sebab Pn.Aishah dari Jabatan Undang-Undang nak sebab ada kes kat mahkamat ke apa lah. 

Lagi satu bilik fail Tingkat 6 di khabarnya nak dijadikan macam perpustakaan dan staff tak payah turun ke bilik fail masing-masing untuk mencari fail. Sebab ada perpustakawan dan perpustakawati nanti yang tolong carikan.










No comments: