Thursday 25 January 2018

HARI GAJI - JANUARI 2018 & HADIAH BIRTHDAY

Dapat hadiah dari Kak Zeti...memang tak sangka dia akan bagi aku hadiah.
Terima kasih banyak Kak Zeti!!!



25.1.2018 - Hari gaji - seperti biasa misi nak cari kek, asam, kerepek pedas dan lain-lain makanan kalau ada dan juga kerongsang yang unik.

TENGAH HARI - MAKAN BUBUR SAMBIL SAMBUNG TENGOK RUNNING MAN EPISOD 386
 


UNTUK AKU DAN AKU BELIKAN UNTUK KAK LONG SATU
RM10 SEBEKAS
Dapat beli yang ni je itu pun untuk Angah sebab yang akak tu bawa semuanya dah bertuan. Dia orang ada nombor telefon kakak tu dan dah tempah siap-siap. kak Ina Norizan nak beli Durain Crepe untuk anak dia yang balik bercuti pun tak dapat. Dia buat 40 bekas dan semuanya dah ada orang punya.

 


BELI TUDUNG BAWAL RANIA - RM8 SEHELAI & RM15 KALAU AMBIL DUA HELAI
ROTI KACANG UNTUK AKU DAN AKU BELIKAN UNTUK KAK LONG SATU

No comments: