Wednesday 23 August 2017

ZUMBA - BHGN 6 (PERTANDINGAN ZUMBA & ARTIS)

Lepas selesai di kaunter dan makan, aku dan beberapa orang lagi hanya duduk di bawah khemah sambil menantikan program zumba bermula. Tengok padang memang penuh orang dah rasanya tercapai untuk mendapatkan 1000 penyertaan.






BERGAMBAR TAK AJAK KITA ORANG PUN :(
Selepas zumba beramai-ramai tadi, diadakan pula petandingan zumba.


Kumpulan pertama, Power Unik dengan zumba berlatarkan lagu I'm Me nyanyian DSV. Pada aku persembahan ni biasa-biasa sahaja dan tak berapa best pun. Baju saja yang lawa corak harimau....hahahaha.





Kumpulan kedua




Kumpulan ketiga.
Lagu dah okey, kostum pun okey juga lah tapi pergerakan tu agak lambat. Tempo lagu dengan pergerakan mereka tak sama. Ni pandangan peribadi aku lah.
 








Peserta solo.
Zumba ala-ala kungfu / tea kwan do pun ada. Gabungan zumba dan seni mempertahankan diri.
 



Peserta kelima.
Yang ini seronok aku tengok sebab ada yang hampir sebaya mak-mak kita tapi bila berzumba bukan main bersemangat lagi. Lagi bersemangat dari orang muda...hahaha.






Kumpulan Keenam.
Dengan lagu latar Laila Ho Laila dari filem Qurbani (1980).







Kumpulan ketujuh.
 Aku paling suka lagu kumpulan ni tapi tak tahu nama lagu. Siap tengok berulang-ulang kali. :P






Persembahan nyanyian dari Ronnie


No comments: