Tuesday 4 July 2017

KISAH RAYA KELIMA & KEENAM - 29.6.2017

Dorang datang untuk ambil aku...Mak dengan Adik pun ada sekali.





Ala-ala Korea gitu! Saranghae-yo












Sementara nak tunggu pizza siap, kita bergambar dulu ye.








Nak pergi beraya di rumah kawan Adik malam-malam ni. Tinggal aku dengan mak sahaja di rumah. Dan telah berlaku sesuatu yang misteri di rumah kita orang. Jeng...jeng...jeng....









 
Entah lagu apa yang dinyanyikan pun tak tahulah.






Duit raya yang disimpan dalam sampul raya untuk bagi kat budak-budak yang datang dah HILANG! Sebelum ni memang selalu duit kat rumah aku hilang. Pantang letak je hilang. Sudahnya memang susahlah kita orang nak simpan duit kan...kita tak tahu ada kecemasan ke apa. Nak pakai tengah-tengah malam ke kan!
DIA AMBIL DUIT DAN GANTIKAN DENGAN GARAM JANTAN!
Dan untuk orang yang suka menganiya aku dengan orang lain, selamat menunggu balasan di akhirat kelak jika tak terima di dunia ni! Kita penat-penat cari duit, ko sedap-sedap je nak ambil duit orang kan!
PAKAI JE HEADPHONE, RAMAI YANG DAH TAHU MESTI AKU NAK LAYAN CERITA KOREA....

YELAH NAK DENGAR SUARA DORANG (WALAUPUN TAK FAHAM KAN!) TAK KAN NAK PASANG SPEAKER KUAT-KUAT. ORANG NAK TIDUR KE APA KAN WAKTU LUNCH TU.












No comments: