Thursday 2 March 2017

LATIHAN TEATER - FULL DRESS (21.1.2017) - BHGN 4




















Yang kat bawah ni baharu betul YDP...gambar kat tu Abg Syed yang ganti sebabYDP datang lewat (gi kenduri kahwin)




Memang dah rasa 'feel' teater bila dah lengkap berkostum dengan mekap, props pun dah ok, muzik pun cantik....ada 'smoke machine' (mesin yang keluarkan asap tu macam kat dalam tv)....cuma aku kan kena buka cermin mata dan memang tak nampak sangatlah kat bahagian tempat duduk tu dan ditambah lagi dengan asap tu memang aku tak nampak orang dan orang pun tak namapak aku. Jadinya, kuranglah rasa malu tu dengan lakonan aku yang tak seberapa tu dan ndengan fizikal aku yang gitu kan.

Lepas dah habis sampai babak 5 tu adalah penerangan dan komen dari Pn. Ira tentang persembahan kita orang tu.









No comments: