Friday 24 March 2017

FILEM : J REVOLUSI & POWER RANGERS 2017 (24.3.2017)

Ni guna tiket percuma sempena hari lahir adik aku....jadinya filem ni kita orang tengok tak payah bayar. Dan cadangnya selepas ni nak tengok cerita Kong :Skull Island sebab ada Kak Ina Norizan kata filem ni best tapi waktu tayangan pula tak ngam. Sebabnya filem J Revolusi (JR) dekat 2 jam dan tambah pula dengan segala iklan dan promo filem yang ada memang tak sempat nak keluar panggung dan masuk balik untuk tengok cerita Kong ni. 

Sudahnya aku tengok jugalah filem Power Rangers sebab adik aku yang beria-ria nak tengok. Power Rangers yang dulu tu memang lah aku minat dan yang ni kureng sikit sampaikan aku tertidur kejap kat dalam panggung tu....hahahahaha








 Ni permainan video dari filem ni



POWER RANGERS 2017













No comments: