Tuesday 22 September 2015

HARI GAJI SEPT 2015

Seperti biasa bila tiba hari gaji akan ada gerai jualan di luar kawasan lobi. Inilah hasil borongan aku kali ni...

Aku kan memang minat dengan brooch yang macam ni...3 psc = RM5
Kap Pai @ Pie Tee...sebekas RM10. Sedap jugak lah dan dengarnya di Chicken Rice Shop pun ada jual benda ni dan tentulah harganya lebih mahal kan....

Rojak buah...2 hari ada jualan dan 2 hari tu jugaklah aku beli rojak nie...hehehehe
Yang kelabu tu Aidijuma & yang coklat tu Kanggaru... bila masa Kanggaru pakai tudung kan :P
Masa rehat singgah Guardian dan sambar mask ni sebab aku akan beli masa murah jer...3 psc RM11++. Kalau tidak satu akan jatuh pada harga RM6++
Singgah Giant pulak sambar roti hotdog
Roti kosong ni kalau cecah air sedap kan!
Singgah DIY beli buku untuk Nuha...
Ni utk blaus aku...
Minyak angin dari seberang...model Agnes Mo (dulu Agnes Monica). Aku selalu guna yang Lavender dan kali ni cuba Sandal Wood pulak ditambah dengan minyak yang guna utk sport (kotak biru) & minyak yang lebih panas (kotak merah = strong)
Ni fail yang 'terpaksa' aku bawa balik sebab kalau nak tunggu hari Isnin memang tak akan sempat punyer...ada 11 permohonan (dlm masa 1 hari) yang perlu dibuka fail dan direkod di dalam Buku Daftar....
Kesian tengok kucing ni yang tidur mengerekok....sekarang ni pantang buka pintu dia akan melompat masuk walaupun ada jaring kat grill tu...


    

No comments: