Wednesday 25 March 2015

HARI GAJI & DIY

Hari gaji kali ni aku borong tudung. Akak opis aku pun terkejut banyak nyer tudung aku beli. Hahahaha....
First time rasa dim sum yang juga pertama kali dijual di opis aku. saja nak try. Rasanya ok lah bila dicecah dengan dua sos yang ada, kalau tak mau terkeluar balik apa yang aku makan tu.

Bubur nasi dia sedap. Isi ayam pun banyak. Bubur ni aku beli di gerai yang jual dim sum tu bersekali dengan aneka jenis pau. Pau BBQ, Kacang, Kaya dengan Kelapa tapi bukan semua tu aku yang hadap sorang. Kongsi-kongsilah dengan famili aku kan.
Sambil makan bubur sambil baca buku.... 
Cantik tak DIY yang aku buat ni. Sebab susah nak guna, roll dia dah hilang. Ni jabatan punya. So dengan kreatifnya aku pun cuba buat DIY sendiri.


Sekarang dah boleh guna. Senang untuk aku dan untuk mereka yang nak guna. Sebab tu sekarang ni kejap-kejap selofan tape tu hilang dari tempatnya(dekat dengan kabinet fail aku). Aku rasa dorang tak perasan roll yang aku buat tu...hahahaha....

No comments: