Thursday 13 October 2011

SECUBIT RAHSIA

Di bawah ni merupaka sedikit sedutan daripada mss aku yang ketiga yang baharu di peringkat permulaan. Nama2 dalam ni ada yang aku ambil sempena nama-nama bekas rakan sekolah dahulu dan ada juga yang aku reka sendiri.

Bergantung sebenarnya dengan jalan cerita itu sendiri. Mss pertama aku yang asyik tergendala itu hampir 95% aku ambik dari nama kawan2 sekolah menengah dan sedikit dari sekolah rendah. Ada juga nama cikgu2 yang mengajar aku (ni cikgu kesayangan jer) dan cikgu yang aku tak suka pun ada kot hehehe....dan orang=orang yang aku pernah kenal ketiga pergi kem, kursus atau apa-apap aje!

Entah bila nak siap aku pun tak pasti. Asyik tertangguh jer dan sekarang aku lebih suka buat cerpen dengan tema-tema tertentu. Tambahan pula, cerpen lebih senang dan tak ambil masa yang lama. Nak edit pun tak ambil masa yang lama. Harap-harap berjayalah berhasil sebagai satu manuskrip. Doa-doakan ya! Amin.....

No comments: