Saturday 1 October 2011

KEMBALI KE LAPTOP!

Selepas sekian lama aku menyepikan diri usai Nohin siri pertama diterbitkan, kini aku kembali ke laptop! Kembali dengan buah tangan terbaharu sempena Aidil Adha yang bakal tiba tidak lama lagi cumanya entahkan berjaya entahkan tidak. Apa yang penting aku dah cuba buat yang terbaik dan spot waktu yang sesuai. Sekarang aku cuba untuk hasilkan mss yang ketiga dan dah masuk bab yang pertama.




Bila dah mula taip tu mulalah rasa cerita aku ni macam tak bagus jer dan tak menarik tertarik da boom! Itu salah satu masalah yang aku hadapi. Walau bagaimanapun, aku akan cuba siapkan tanpa sebarang dateline. Kira ikut mood dan waktu senggang yang aku ada. Mungkin ada bab yang akan diubah ikut kesesuaian dan jalan cerita bab-bab yang lain. Doakan supaya aku berjaya selesaikan apa yang dah bermula ni! Sampai ketemu lagi ya!

No comments: