Thursday 17 April 2008

NOVEL BARU

















Ni koleksi novel yg aku beli masa Pesta Buku ari tu...hanya enam buah jer. Pertama novel Tunnels yg diterjemahkan ke Bahasa Malaysia ala2 Harry Potter kedua gitu. Ada unsur mistik dan fantasi. Seterusnya Dendam Pewaris & Teratak Kenari. Ni novel genre misteri. Sebelum Dendam Pewaris aku dh bca Saka Tok Mun drpd novelis yg sama.Teratak Kenari ni drpd my favourite novelis. Sume buku karya dia aku ada kecuali yg mula2 coz masa tu bru nak mula baca novel. Ada part yg memang seram tambah lak baca waktu tengah malam...meremang bulu roma aku!

Yang keempat buku Kak Meen; mmg lama dh nk beli tpi asyik tertangguh. Same gak dgn buku Qaseh Qaisy tu. Time lom gaji nk beli buku lain tpi dh gaji beli buku lain plak...hehehe. Last sekali buku Kak Damya yg juga novelis favourite aku. Buku Bicara Hati dan Sepi Tanpa Cinta dh berpuluh kali kot aku baca...cuma yg baru2 ni agak kureng menyengat. Itu pendapat aku ler.

Tapi bilalah aku nk baca sume novel2 ni sedangkan ada novel yg dh lama beli pun aku x usik lg. Ada sesiapa sudi bacakan untuk aku :)




2 comments:

norzailina said...

Singgah pada ptg Khamis. Letaklah shoutbox, mudah sket nak tinggalkan pesanan, hehe. Stay sweet selalu, k? Terima kasih mengabadikan foto akak di sini..

[Fadilah Diyana] said...

fad setuju dgn pendapat akak...