Wednesday 18 May 2022

SWAFOTO - BHGN 4 (30.3.2022 - 17.5.2022)












4.4.2022 - Aku pakai baju baharu sebab ingat nak pergi buka puasa dengan Mr.A. Hari ni puasa ke-2 dan ulang tahun dia! Bila aku mesej dia kata hari ni bukan hari lahir dia, tarikh sebenarnya lain. Menipu je lebih! 

Rupanya dia dah ambil job untuk kerja malam! Kurang ajar betul padahal sebulan sebelum puasa aku dah cakap dengan dia dan dia pun cakap dia janji nanti nk buka puasa sama-sama, sudahnya tak ada....bongok betul! Penat je aku pakai baju baharu.







11.5.2022 - TENGAH EDIT GAMBAR SEBAB BANYAK SANGAT KAN!




















17.5.2022 - BAJU LAMA TAPI BAHARU PAKAI

Baju ni aku kena buat masa di Bahagian Integriti (gabung dengan Jab. KHP) pada tahun 2019. Kena pakai masa malam Hari Anugerah Khidmat Cemerlang (APC) tapi masa hari kejadian aku tak ditakdirkan untuk bersama-sama menjadi Urus Setia buat pertama kali (mungkin juga yang terakhir) sebab aku kena tahan wad sebab sakit mata. 

Goodies untuk setiap staff pun aku tak dapat dan dia orang tak simpankan pun aku. Dia orang tak kisah pun pasal aku sebenarnya, lantak kau lah! Aku tak suka warna baju ni tapi majoriti pilih yang ini terpaksalah aku ikut kan. RM120 sepasang beli dekat Jakel. Harganya lebih mahal tapi sebab beli dengan kuantiti yang banyak dan ada kabel di sana, dapatlah murah daripada RM150 (kalau tak salah) jadi RM120. Upah jahit kat kedai Fa Lin dulu RM70 sepasang...dah jadi berapa semuanya.

Ini pertama kali aku pakai setelah 3 tahun baju ni terperam dalam kontena baju aku. Kira baju baharulah kan! Baharu pertama kali pakai! 

No comments: