Thursday 19 November 2020

BUB: MASK EXTENDER, PELITUP MUKA, BEG BALIK KAMPUNG & BAJU & BEG ONLINE DI FACEBOOK

18.9.2020 - RM7 seutas mask extender ni. Cantik-cantik kan!

Baru masuk dalam grup bisnes di WhatsApp dah banyak sold out


Aku beli satu - warna kesukaan aku, ungu!


Ada pula pelitup muka yang berwarna-warni dalam satu kotak


Geram pula aku tengok warna-warna yang ada.





Dah sampai tapi Maizan lupa pula warna-warna yang aku dan Kak Yam nak.

Aku beritahu Kak Yan dan dia pun berkenan dengan pelitup muka yang berwarna-warni ni. Jadinya Kak Yam beli dua (2) kotak dan aku sekotak sahaja sebab baharu je beli kat Mydin hari tu (warna biru yang biasa tu je. RM18 untuk 2 kotak). 


Ni dalam grup bisnes juga RM20 satu beg
Beg balik kampung yang boleh lipat - aku beli satu warna biru gelap tu. Lepas tu ada jual beg yang sama di Facebook dengan harga RM15...ala yang lebih tu kira halal lah untuk duit minyak dia kan.


Tengok baju kat Facebook ni lawa-lawa belaka. Nak beli dari sehari ke sehari tak juga beli. Takut nanti salah saiz sebab ukuran bahagian ni sama bahagian yang tu pula tak sama. Susah nak dapatkan ukuran yang betul-betul sama dengan saiz aku.




RM10 jer!


Boleh letak handsocks aku kan


Baju ni lagi

Ni jubah pula












Tak ada nak beli pun tapi tengok macam cantik je!





Cantik kan warna ungu ni!!!

No comments: