Tuesday 7 July 2020

SAMBUTAN ULANG TAHUN MPAJ KE-28 (1.7.2020)

Sambutan ulang tahun MPAJ yang ke-28 yang diadakan paa 1 Julai 2020 (Rabu) bertepatan dengan wujudnya MPAJ pada 1 Julai 1992 (aku baharu masuk Darjah 1 tahun 1992). BUB nama aku sorang sahaja yang naik untuk staff perempuan (xada geng lah pulak) tapi aku pergi juga lah sebab majlis agama kan.

Majlis dimulakan dengan Bacaan Yasin yang diketuai oleh PU Amin sebelum ada sedikit tazkirah. Majlis sebelum beliau berangkat meninggalkan majlis (mungkin ada program di tempat lain pula kan). Seterusnya ucapan Dato'YDP sebelum majlis diakhiri dengan  upacara memotong puliut kuning.















Kita orang dapat pulut kuning dan sate!





Besarnya puliut kuning!

Ni gambar berdua PU Amin tapi aku ambil gambar beliau sahaja....hahaha

Dato' YDP bersama staff di Pejabat YDP. Dari kiri: Jihah, PA Syakina, Dato', Mia dan Kak Yus. Sedondon pula Dato' dengan PAnya kan!

Ni gambar dari laman sesawang MPAJ - nampak blur je tapi aku nak juga ambik!  

























Tak tersergam indah pun - bangunan dah buruk sebenarnya...hahaha

Melaram kasut baharu - Kasut Bata jer!

***********************************************************************

No comments: