Tuesday 7 July 2020

PKP - CORONA VIRUS - CERITA AKU & PM2 (NOKO)

 

Macam menarik je drama ni

Dah selamat daftar

Macam nak beli 


Katanya best drama ni

Hmmm...menarik

Sesi mengemas sebab lama duduk rumah kan!

Kertas yang dah bertahun simpan

Terjumpa pula di belakang kertas yang aku guna - bekas pegawai aku masa di JPB

15.4.2020
Singgah ke kedai NOKO - jalan-jalan cuci mata (dah lama  sangat duduk rumah kan!)


Nak belikan untuk Nuha


Pita pelekat (selofan tape) yang berwarna-warni


Alahai, comelnya!!!


Kita cuba nasib je - kalau dapat rezeki lah
21.3.2020 - Tesco Ampang - habis licin! Panic buying lah ni!!!

17.3.2020 - Giant Pandan Kapital - ni sehari sebelum PKP bermula! - Aku pergi lepas balik kerja dah licin-licau semuanya!

13.5.2020 - Adik aku pula yang pergi & aku kirim sahaja.


24.3.2020 - Bila ada helikopter kat atas rumah - mriah kejap malam ni!!!



No comments: