Thursday 9 July 2020

TAKLIMAT & PENGHANTARAN DOKUMEN SEMASA PKPB, BUKA PETI DOKUMEN MARRIS & BUKU UNTUK ANAK KAK SARAS

Gambar ni dah jadi tunggang terbalik dan tak ikut tarikh walhal aku dah susun elok-elok ikut tarikh. Korang baca sahajalah yer!

24.6.2020 - Disebabkan wakil Audit Dalam tak turun, aku minta tolong Kak Pah untuk ambilkan gamabr sebagai bukti yang aku dah tutup peti tepat jam 12 tengah hari. Terima kasih Kak Pah!!!




22.6.2020 - Tak boleh daftar dalam Bilik UB di Galeri sebab ada dokumen sulit sebab baharu buka peti kan.









Beli bahulu pula dengan Kak Has 














Ada buku BM & BI yang sesuai untuk peringkat umur anak-anak Kak Saras - aku dah selamat bagi buku-buku ni. Moga dimanfaatkan dengan baik ya Pragadishen, Manishwini & (tak ingat pula nama yang bongsu tu) 

20.5.2020 - Masa jualan gudang Utusan tahun lepas, aku memang ada niat nak belikan buku untuk anak-anak Kak Saras. Lepas tu dah terlupa nak bagi ditambah pula dengan PKP lagilah tersimpan buku tu kat rumah.



Ni buku yang aku beli masa PBAKL



19.5.2020 - Ruangan menunggu di luar lobi
15.9.2020 - Kena minta tukang cuci bersihkan bahagian mulut untuk masukkan dokumen  sebagai langkah sanitasi 





Macam tongkang pecah dah aku tengok bilik kita orang di galeri ni.


Mak datuk! Bertroli bawa dokumen tender & sebut harga...aduh!


Masuk jangan tak masuk yer!


12.3.2020 - Sesi pendaftaran taklimat MARRIS. Ramai kan!


11.3.2020 - Sesi menyusun kaunter untuk pendaftaran

No comments: