Tuesday 21 August 2018

TUDUNG AIDIJUMA MURAH

Kak Tika beritahu tudung Aidijuma ada buat jualan murah yang mana tudung bawal dijual dengan harga RM4 sehelai dan shawl bawal pula RM2 sehelai dengan Bukit Jelutong!! Memanglah murah! Aku pun dengan gigihnya mencari di IG Aidijuma untuk tengok tudung-tudung yang aku berkenan.

Lepas jualan di Bukit Jelutong tu, dia orang buat di NU Sentral pula dan nKak Tika minta tolong kawan dia untuk pergi ke sana pula. Lepas dua tiga hari tu aku tengpk senyap sahaja. Tak bawak pun tudung ke opis. Bila aku tanya....rupanya tudung yang dijual murah tu ialah tudung keluaran 2015 - 2016 dan suami Kak Tika tak beli sehelai pun! Takut orang tak nak! Alahai, ada saja orang yang nak beli! 

Aku dengan Kak Ina Norizan nak je beli sebab nak tak kisah pun keluaran bila. Dah tak ada rezeki lah nampaknya kan! Tengok gambar sahajalah yer!


















NI AKU DAH BELI SEBELUM NI...SAJA SNAP!
 




NI KELUARAN BAHARU SEMPENA RAYA HAJI + MERDEKA

No comments: