Saturday 28 April 2018

KIK JPB 2018 & HADIAH ANAK FAI & KAWAN LAMA






























































Dapat jemputan untuk sambutan ulang tahun anak Fai tapi aku tak berkesempatan ka pergi. Jadi aku  mengepos (adik aku yang tolong pos) hadiah untuk anak-anak dia sebab masa abangnya sambut ulang tahun pun aku tak pergi.

 
Dia (Fai) terkejut bila dapat bungusan ni lagi pun jarak rumah kita orang tak jauh pun sebenarnya tapi senang aku pos sahaja...huhuhu

Hood ke sweater tak tahulah aku nak panggil apa ni aku bagi kat adik dengan sehelai gaun warna merah jampu. Malas nak snap gambar baju sebelum pos hari tu.

Untuk abang aku bagi bantal Barney.
 


Deko ni rupanya kawan kita orang yang buat, Dayah dan Elise. Tirai di belakang tu kata Fai digunakan masa majlis kahin dia dulu. Mana yang elok tu boleh saja dipakai semula kan! Lagi jimat sebab nak pakai sekejap sahaja pun!
Dapat gambar dari kawan lama (dulu staff MPAJ dan JPB) pergi pameran MITEC 2018 di Matrade.



No comments: