Thursday 15 February 2018

SPRM, OLE-OLE (THAILAND), KATELOG BUKU & GERAI JABIT - 13.2.2018

TERIMA KASIH MIZA SEBAB BAGI AKAK PENANDA  BUKU NI
13.2.2018 - Ada tiga orang dari SPRM datang ke setiap jabatan untuk memberikan sedikit taklimat. Ada borang kajian dan borang untuk menjadi Rakan SPRM yang mana dapat potongan, diskaun tertentu di tempat-tempat tertentu untuk menarik orang awam menjadi Rakan SPRM.







Katelog buku ni dapat masa PBAKL dan aku masih simpan hingga sekarang. Nak bawa balik rumah dan gunting koleksi novel yang ada  dalam ni sebab aku ada senarai buku dan novel yang aku beli saban tahun walaupun aku dah tak ingat kat mana aku simpan....hahaha



Kak Ina Norizan ada  ajak aku masa nak gi sarapan di Geral Dol Jabit tapi aku malas nak pergi. Lontong, Martabak dan Roti Canai Spesial (2 biji telur separuh masak) memang menjadi buah mulut di JPB. Aku pernah pergi makan sekali kat sana (makan roti canai) dengan Kak Ina Norizan dan Kak Malisa. Masa pergi tu terserempak pula dengan kak Ina Bobok, Kak Bed dan Saina yang juga bersarapan di sana.


Kali ini pergi ada bekas pelajar praktikal di sini, Nasya dan Ipin.





Gambar dari CC (Bersama SPRM)




No comments: