Friday 4 November 2016

JAMUAN PERPISAHAN CC LAMA & SELAMAT DATANG UNTUK CC BAHARU - 3.11.2016

Pagi ni jabatan aku adakan jamuan perpisahan untuk Kak Saras yang akan bertukar ke Jabatan Penguatkuasa berkuatkuasa pada 1 November yang lalu sekaligus jamuan menyambut kedatangan CC yang baharu iaitu Kak Azlina bt Kassim ke jabatan kita orang. Walau bagaimanapun, gambar aku dengan Kak Juhaida tiada dalam ni sebab kita orang ada Lawatan Sambil Belajar ke DBP pada pagi tu. Memang tak sempat nak jamah apa-apa tapi aku minta Kak Ina atau Kak Malisa tolong 'tapau' kan untuk aku.



HADIAH DARI JABATAN...RICE COOKER



YANG PALING DEPAN TU LAH CC BAHARU KITA ORANG...KAK INA
MACAM TAK RAMAI KE STAFF YANG HADIR
GOOD BYE & GOOD LUCK CC SARAS
NI HADIAH PERIBADI AKU UNTUK CC.... :)




Memang rasa sedih walaupun kita orang masih bekerja di bawah satu bumbung....tetap tak sama.

No comments: