Friday 5 October 2012

ABAH DALAM KENANGAN


TUAN HJ.MOHD NOORDIN BIN MOHD BASHEER
(5 OKT 1955 - 15.9.2012)
Al-Fatihah

MASA NI AKU & ABAH BERTEDUH SEBAB HUJAN LEBAT DALAM PERJALANAN HANTAR AKU KE JUSCO MALURI.
2008
My 23rd birthday
My 25th birthday
Kali terakhir abah menyambut ulang tahun aku, 14 Jan 2012
Bersama mak dan abah...pose yang sama dgn ulang tahun aku yang ke-25..
 (tak caya tgk gambar kat atas tadi...)
Abah masuk hospital sebab kemalangan
Hari terakhir abah bekerja. Aku yang suruh abah ambil  gambar.
Ulang tahun perkahwinan Angah
Kami yang abah tinggalkan...

Besday Nurul Jannah
Mengaminkan doa di ulang tahun Nurul yang dicacakan oleh Abg Hafizuddin (Beliau berasal dari Negara China)
Kenangan di Cameron Highland pada Dis 2008 

Hingga ke hujung nyawa...mak dan abah di Cameron Highland 2011
Abah merupakan peminat barangan antik dan barangan lama.
 Abah ada koleksi duit-duit lama yang disimpan hingga kini
Di Cameron 2011
Aku dan abah
Merpati dua sejoli

Kenangan di Tanah Rata

Rasanya  ini gambar masa sambutan ulang tahun abah..
Kenangan terakhir 2012 masa jalan-jalan raya dan abah bersama Uncle Param
 (teman sekerja merangkap pembawa van kita orang)

Kebun yang abah usahakan lepas bersara...tomato dah berbuah

Sekarang kita orang yang 'take over' kebun abah. Semuanya tak reti berkebun setakat nak siram pokok tu okey lagi

Masa makan di Meh Ler Care..gambar guna handphone tu yang kurang jelas sikit.

Melaka 2012
Cucu kesayangan abah, Muhammad Wafiuddin Ali

Raya 2012
Raya 2012
Pose terakhir anak dan bapak = Anak bapak :)
Raya 2012- bersama keluarga Along
Abah nak bagi duit raya... rupa-rupanya itu kali terakhir abah bersama kami di pagi raya
Abah dan adik
Abah dan Wafi
Kenagan di Bagan Lalang pada 10.7.2011

Muka aku yang sembab pada hari abah tinggalkan kami untuk selamanya.

 

No comments: