Sunday 25 March 2012

KEMAS KOTAK - SINOPSIS CERITA

Ini merupakan sebahagian daripada sinopsis buku-buku cerita yang pernah aku baca. Aku sanggup salin balik dengan terperinci sebab mana tahu bila dah 'besar' nanti senang kalau nak cari buku-buku tu walhal mustahil untuk dijumpai sekarang.


Berteduh Di Rimbunan Suci


Tetamu Di Lereng Gunung...memang best cari pengolahan keadaan di dalam hutan.
Sebab tu novel remaja pertama aku Ekspedisi Cuti Sekolah mengambil latar tempat di dalam hutan walaupun aku kena buat kajian terperinci.


Rahsia Cermin Berhantu (Siri Penyiasatan kalau tak silaplah!)


Balak Blues..zaman kegemilangan buku-buku Ahadiat Akashah....

tapi ni buku kawan aku yang dipinjam


Black Widow


Rinai Kala Rembang...antara buku terbaik yang permah aku baca

Bersiri-siri punya koleksi

Di Ambang Impian tapi kat situ aku macam silap tulis jer!!

Anak Seorang Pengemis

ROSELLE

SYURGA DI BAWAH TAPAK KAKI IBU

INDARTI

No comments: