Friday 30 March 2012

KEMAS KOTAK - OH, CIKGU!

Sebelum habis sekolah sempatlah aku bagi buku ni kat cikgu-cikgu coterkan biodata mereka di dalam buku yang tak seberapa ni. Ni dari aku tingkatan tiga hinggalah tamat tahun maksimum sesi persekolahan...


Kenangan bersama Abang Faisal Tehrani (panggilan pada waktu tu lah sekarang dah jadi DR...)

Malam penutup Minggu Penulis Remaja..(gambar kabur tapi nak letak jugak!)



Rajin tak cikgu aku ni siap tampal-tampal segala...

coretan kenangan daripada Pn.Rozita Ismail guru Biologi aku masa ting.4 & 5)

Guru yang membawa aku ke dunia penulisan secara 'rasmi'...
Pn.Zainorraini guru Bahasa Melayu peringkat SPM merangkap guru tingkatan sekali.


Pn.Maheran Abd.Muttalib guru Kemahiran Hidup bahagian Ekonomi Rumahtangga (ERT) masa ting.2 dan guru Ekonomi masa STPM merangkap guru tingkatan masa tingkatan Enam Atas Sastera (U6A)

Ustazah Aslina Amin yang mengajar Pendidikan Islam masa tingkatan lima.

Guru Sejarah peringkat SPM, Pn.Ong Meng Seng. Pernah jumpa di luar dan dari jauh lagi dah senyum-senyum pandang aku tapi dululah masa dua tiga selepas tamat sekolah. Sekarang?

ALAMAT, TAK BOLEH BACA LAH PULA!
Cikgu Valusamy

No comments: