Wednesday 28 March 2012

KEMAS KOTAK - BUKU-BUKU AMALI

Masak sekolah dulu kita guna buku latihan Amali untuk subjek Sains kan? Korang pun sama jugak ke? Lazimnya kalau untuk subjek Sains tak kiralah Sains Paduan yang biasa, Biologi, Fizik ataupun Kimia mesti kita disruh guna buku ni kan. Samalah juga dengan aku dan biasanya bila kena lukis gambar tu cikgu nak besar-besar dan kalau boleh penuhkan satu muka surat tu pun tak apa. Biar jelas.

Walaupun aku ni tak berapa pandai nak melukis dalam buku Amali tu semuanya aku lukis sendiri biarpun ada yang aku tekap (kalau dah susah sangat nak lukis). Di bawah ni adalah sedikit buku Amali yang masih ada dalam simpanan aku manakala yang terpaksa 'TINGGALKAN'....

Masa tingkatan 2...guru Sains aku Pn.Padzillah Abdul Rahman

(wah...ingat lagi tuh nama cikguku! :-) )


BUKU SAINS TING.2
Gambar tangan..otot biseps, triseps...

Rangka badan sapelah nih yer! (Buku Sains Ting.2)

Siratan makanan..rasanya ni benda yang awal2 kita belajar dulu kan...Buku Sains Ting.2

Close-up sikit huhuhu......


Buku Graf masa form 4







No comments: