Tuesday 8 November 2011

BORONG HABIS!


Aktiviti pelajar sekolah


Replika hotel Burj Al-Arab


Shopping time!


Booth Ana Muslim



Tak pernah terlintas di hati untuk melihatnya seperti hari ini...see my Nohin


Deretan buku di Booth Karangkraf


Heheheheee...nak gak berambor kan


Angah pun nak posing jugak!



Kemegahan Malaysia...



Perpustakaan Kuala Lumpur

Mak dan Nurul



Aku dan Nurul







Pemandangan di Kuala Lumpur



Bangunan Sultan Abdul Samad


Hasil pemborongan aku pada hari tu....

Masa kita orang sampai masih awal lagi jadi tak ramai orang. Di ruang legar Perpustakaan Kuala Lumpur diadakan pameran lukisan oleh sekumpulan pelukis dan juga lukisan-lukisan sebelumsesuatu buku itu dihasilkan. Dari lukisan biasa hinggalah kepada rekaan grafik yang menarik dan hasilnya seperti di dalam buku-buku yang kita baca pada hari ini.

Dah tengah hari baharulah semakin ramai pengunjung yang datang. Lepas dah perabis duit masing-masing kita orang singgah ke Semua House untuk makan tengah hari dan setelah itu ke Top Girl untuk shopping baju pula. Sesekali berbelanja memang terasalah banyak RM yang terbang.....lepas ni tiga empat bulanlah aku tak beli apa-apa. Sabtunya pula aku ke Jalan TAR untk beli beberapa helai tudung untuk dipadankan dengan blaus yang aku beli. Kopak lagi duit aku... Kesimpulannya bulan ni adalah bulan menghabiskan duit.....

No comments: