Saturday 3 July 2010

CAMNE NAK TULIS BLOG


Hallo sume...ari ni setengah hari masa aku dihabiskan kat opis dok menaip surat2 yg perlu diselesaikan dgn segera terutamanya surat mesyuarat utk pegawai2. Dari kul 10.00 sampai sekarang asyik ngadap komputer menaip surat sampai lenguh jari-jemari aku ni...apa nak buat dah nasib badan kan...


Hajat di hati nak luah perasaan ttn kisah semalam nampaknya terpaksalah aku tangguhkan dahulu sebab bnyk keje lagi ni...waktu aku tulis entri ni jam dah kul 3 petang. Bila masa nak siapkan jer,nak tulis blog, nak tidur jap(sebab aku rasa mengantuk sgt2), petang nnt nak gi keje lagi...esok nak gosok baju keje pulak, nak uruskan jual beli laptop tu lagi, nak pindah sume fail2 dlm tu ke pen-drive lagi...Ya Allah macam tak cukup tgn ngn kaki je aku rasa saat ni.


Itu belum lagi aku nak wat cerpen baharu walaupun idea dah melambak sampau hampir terburai dari kepala aku ni. Okeylah aku nak sambung keje ni sikit lagi pastu blahlah. Tak larat rasanya. Sampai bertemu lagi di lain waktu...


No comments: